^^Diari Nad^^

^^Diari Nad^^

Saturday, June 11, 2011

Rinduuuunyer

Assalammualaikum...

Apakhabar sahabat-sahabat semua, rindunya saya pada semua. Harap semua didalam keadaan sihat serta diberkati Allah selalu.

Sekadar bercerita..

Hari ini..

"Mama, rindunya saya." kata Nyssa.

"Rindu dengan siapa?" tanya saya.

"Mama, saya rindulah nak naik kapal terbang lagi." Nyssa jawab

Saya pelik juga dengan kenyataan Nyssa tetapi pada masa yang sama saya rasa syukur juga. Pelik kerana pada mula saya dan hubby berhasrat untuk ke Sabah tempoh hari dan beritahu Nyssa yang kami semua akan naik kapal terbang, dia lah yang paling takut sekali.

"Mama, nanti dalam kapal terbang saya duduk dengan Papa tau." kata Nyssa.

Tengoklah tu Nyssa tak lepas tangan Papa dia.
Syukur kerana selepas kami semua berdoa, alhamdulillah Nyssa sudah tak takut lagi malah paling ceria.

Selepas bacaan doa dan kapal terbang naik sempat beraksi ceria gitu..


bersambung...

10 comments:

  1. pengalaman menaiki kapal tebang..wlupun takut akhirnya menjadi sesuatu memori yg menggembirakan pd anak2..mereka berpeluang merasai pelbagai situasi menyeronokkan....alhamdulillah berpeluang membawa mereka berjalan2 ...

    ReplyDelete
  2. Budak masa belum naik mungkin takut tapi bila dah masuk dalam mana ingat lagi kan...

    ReplyDelete
  3. k sal,

    alhamdulillah rezeki dari Allah..dapat gak anak2 naik kapal terbang

    ReplyDelete
  4. Seronoknya jalan2....
    Kalau anak2 Mp..naik kapal trbang, asyik nak makan jer...

    ReplyDelete
  5. ita kita ni naik kapal terbang
    dah lama benar masa belum kahwin

    anak2 n hubby mmg tak pernah
    naik ..hehe

    ReplyDelete
  6. yeayyy..die dah big girl..tak takut lagik naik aeroplane:)

    ReplyDelete
  7. Bagus...bagus...
    Dari takut jadi rindu pula ye..

    ReplyDelete
  8. teringin juga nak bawak bebudak terbang, tapi kang jadi playground pulak

    g mana ni?

    ReplyDelete