^^Diari Nad^^

^^Diari Nad^^

Thursday, March 3, 2011

Professor Sweet

Assalammualaikum

Ceria kita pagi ni..semangat berkobar..nak senyum selalu..nak tau kenapa..ha ni nak citer ni tentang Professor Sweet yg telah bg kita senyuman manis bak gula..hehe

Minggu lepas masa kita balik umah, kita nampak ade lori besar berhenti depan umah jiran kita..kita pun sibuklah tgk sebab dlm lori tu penuh dgn kotak2.."hai nak pindah ke jiran aku ni" tanya dalam hati..

Dalam sibuk kita berteka-teki, hubby kita dah angkat satu kotak dari lori tu..eh eh Professor Sweet..rupa-rupanya jiran kita ni pengedar Professor Sweet!

Pada mulanya kita tak tahu apa nak buat dgn Professor Sweet ni..hubby kata jual ajelah..Jual! Eh ade ke orang nak beli ni?? Udah le kita tak tau latar belakang Professor Sweet ni..Takpe lah kita torai bawak kat umah mak kita esok..tgk ape akan jadi.

Kebetulan kakak dari Cheras datang umah mak kita..apalagi kita dgn pantas teringat kat professor sweet..hem apakata kita introduce kat kakak kita..tgk dia berkenan tak..hai bila kakak kita tgk je body professor sweet tu terus terpikat..huh lepas satu professor sweet! Tu baru satu..amacam 11 lagi professor sweet??

Hem..inilah professor sweet..sebenarnya ia adalah pengganti gula..ala memang gula pun dari ekstrak tebu jugak tapi dia macam siraplah..sesuai untuk semua jenis minuman & masakan..lebih lazat..nak pulak tu membantu menstabilkan tekanan darah & mengimbangkan kadar gula dalam darah..ha mencegah daripada penyakit diabetis,darah tinggi,obesiti dsbgnye..

Lagi satu ianya lebih murah! Ha nak tahu apa dah jadi dgn 11 lagi professor sweet kita tu..hari ni tinggal 4 aje..tak yah gi jual jauh2 dok umah je pun bole..family pun yg beli..che abe kita pun ada gak bwk kat opis dia..moga2 ade gak yg terpikat dgn Professor Sweet!

Sesiapa yang berminat bolehlah hubungi saya 012-3606444 atau 012-2590028.
http://www.professorsweet.com/

No comments:

Post a Comment