^^Diari Nad^^

^^Diari Nad^^

Wednesday, March 2, 2011

Walau tak seberapa

Assalammualaikum..

Kita punyalah suka tgk blog orang cantik-cantik..dengan backgroundnye..gadgetnye..bukan main cantik!hai kita pun nak cantik jugaklah..hem apalagi explorelah bab2 nak menambah gadget ni..mmg nak kata kita ni sorang2 lah yg mengexplore benda ni..takdelah org yg nk tolong..kita pun mmg tak suka nk mintak tlg org kalu tak cuba usaha sendiri dulu..

Hai..makan masa jugaklah..sampai anak2 pun dah bising mama ni asyik main game aje..dorang ingat kita ni main game..hem tak tahu punyalah berpinau biji mata ni..bila baca tutorial ttg blog ni..hehe almaklumlah first timer!

Tapi agak bangga jugaklah berkat kesabaran mengikuti satu persatu arahan yang diberi..menjadi jugaklah gadget kita..hehe proud to myself!Terhasillah slideshow kita yg bertajuk "My Family" (sila click di atas kanan blog ini kalu sudi tengok)

Disebabkan ini jugalah ent3 kita semalam tergendala..tapi tak pe..kita ni masih dan akan tetap mencari ilmu baru bagi memantopkan lagi blog kita ni..insyaAllah.

Walau tak seberapa tapi kita tetap bergumbira sebab yang utama ada kawan-kawan dari FB suka blog kita..Terimakasih Nora Nor, Nurul Nazira ,Wan Azilawati dan tak lupa Ati yang bagi comment.

Sabar itu separuh daripada Keimanan.AMIN.

No comments:

Post a Comment