^^Diari Nad^^

^^Diari Nad^^

Friday, November 21, 2014

Ahh..rindunya ingin berBlog!

          Sejak kebelakangan ini, aku sering sibuk dengan novel yang aku karang. Nak transferkan pada laptop. Senang nak bertaip, lagipun kertas habis diguna.

          Rindunya aku nak berblog! lama aku biarkan blog aku ni berhabuk. Bukannya lama aku tinggalkan blog ini tapi aku lama tak post apa-apa. Lagipun, aku tak ada cerita nak disampaikan di sini. InsyaAllah..time cuti sekolah yang dah bermula ni, aku akan post cerita-cerita yang menarik.

          Mama sibuk dengan bisnes keknya. Makin lama makin banyak rezeki masuk. Alhamdulillah! rezeki dari Allah. Banyak juga orang order dan aku kena bekerja keras untuk tolong mama. Huh! letih tu ada. Yelah, kerja tanpa bergaji..hahah

          Okey, itu saja. Aku harap lagi ramai yang singgah blog ni. Dah kurang dah ni. Singgah lagi yee ^^ .


Assalammualaikum.

No comments:

Post a Comment