^^Diari Nad^^

^^Diari Nad^^

Saturday, October 11, 2014

Kisahnya...Diari Nad

Assalammualaikum..sahabat .Moga sentiasa dilindungi oleh-Nya dari segala mara bahaya..Aamiin


  Hari ini adalah hari pertama buat saya menulis di dalam blog ini. Mesti ramai dari sahabat bertanya bukan kah ini blog 'Our Lovely Girl'...Sebenarnya,saya adalah pengganti mama saya untuk meneruskan menulis di dalam blog ini. Saya juga telah menukar nama blog ini kepada Diari Nad kerana nama singkatan saya adalah Nad..Saya memang minat menulis dan saya ingin cuba untuk menulis di dalam blog ini..

   Saya juga suka menulis novel dan sekarang masih belum siap lagi.InsyaAllah dengan izin-Nya,saya dapat menghabiskan novel saya itu.Saya harap sokongan dari sahabat untuk saya berkongsi segala cerita tentang kehidupan saya di dalam blog ini.Saya juga ingin menjadikan blog ini sebagai sahabat saya sewaktu saya kesunyian..

   Halaman blog saya belum saya reka lagi..Saya memerlukan mama untuk menolong saya untuk menghasilkan blog yang kreatif dan menarik..Maklumlah sejak kebelakangan ini,mama sibuk kerana perniagaan keknya di facebook.4'Nurs Homemade adalah nama bagi page facebooknya.Namun,saya sabar dan InsyaAllah halaman blog saya akan siap..

   Sekarang musim peperiksaan dan saya harus mengulang kaji pelajaran. Maklumlah,saya budak exam..InsyaAllah..saya akan belajar rajin2 untuk mama dan papa saya..Saya harap sahabat mendoakan saya semoga saya dapat menjawab kertas peperiksaan dengan tenang dan yakin..Doakan saya ye..Selepas sahaja habis exam,saya akan meneruskan masa saya dengan blog ini..InsyaAllah.saya tidak akan sesekali meninggalkan solat semata-mata kerana lalai dengan blog.Saya akan membahagikan masa solat dengan blog ini.

   Itu sahaja saya ingin kongsikan pada hari ini..Saya harap blog ini dapat meneruskan minat saya untuk menulis.InsyaAllah..Aamiin...

   Assalammualaikum.. ;)

2 comments: